Hoe kunnen we u helpen

Wij hebben jarenlange ervaring op het gebied van samenwerking met zorginstellingen en haar cliënten. Net als de cliënt, willen zorgprofessionals een duidelijke en heldere communicatie. Wij hebben voor onze samenwerkingspartners een uitstekende bereikbaarheid. Korte lijnen en een vast contactpersoon.

Wij zijn er ook voor werkgevers en Instanties

Zorgprofessionals

Cliënten en geldzaken. Niet altijd een gelukkige combinatie. Vaak levert het veel onzekerheid. Soms gaat het zelfs ronduit mis. Is de administratie een warboel, zijn er onbetaalde rekeningen, ontstaan er schulden. Natuurlijk regelen juist daarom ouders of belangenbehartigers de financiën. Niet altijd is dit de beste oplossing.

Geldzaken kunnen de relatie tussen cliënten en hun ouders of belangenbehartigers onder druk zetten. Het kan een bron van irritatie en discussie vormen.

En dan zijn er nog de situaties dat ouders op leeftijd komen. Zich ongerust maken over straks, als zij er niet meer zijn. Qua zorg zijn hun kinderen in goede handen, maar hoe moet dat met hun financiën?

Gedoe met geld heeft ook zijn weerslag op de relatie cliënt/zorgprofessional. Cliënten worden er weerbarstig, boos of verdrietig om. Of raken ervan in paniek. Je kunt partij worden in discussies tussen ouder en cliënt. Of er worden dingen gevraagd waar je, door de wettelijke scheiding tussen zorg en financiën, niets mee mag. Zoals geld pinnen of rekeningen betalen via elektronisch bankieren. Herkenbaar? Dan is het misschien een goed idee om met de cliënt en zijn omgeving het gesprek aan te gaan

Zorginstellingen

Bewindvoering, mentorschap of curatele aanvragen voor uw cliënt? Vaak een lastig proces om uit te zoeken. Vaneveld Bewindvoering helpt je bij het aanvragen en maakt het je gemakkelijk. Wanneer je het inschrijf formulier invult word je binnen 24 uur terug gebeld.  Wij hebben al meer dan vijftien samenwerkingen met instanties en bedrijven.

 

Werkgevers

Bent u ondernemer en heeft u een medewerker die in de financiële problemen is beland of dreigt te komen? Als werkgever kunt u Vaneveld Bewindvoering inschakelen om uw medewerker te ondersteunen bij het beheren van zijn financiën.

Financiële problemen kunnen grote gevolgen hebben voor de werkprestaties van uw medewerker. Hij of zij kan bijvoorbeeld last krijgen van concentratieproblemen, slapeloosheid, stress, ziekte en burn-out met uitval tot gevolg. Kortom, reden genoeg om tijdig in te grijpen. Vaneveld Bewindvoering maakt een analyse van de financiële problemen van uw werknemer. Vervolgens bieden wij een gerichte oplossing, in de vorm van een plan van aanpak, om uw medewerker tijdelijk of blijvend te ondersteunen. 

 

01

Integrale aanpak

Door breder te kijken naar oorzaak en gevolg kan er een betere oplossing worden geboden waardoor de kans van slagen groter is en de kans van terugval kleiner.

 

02

Eén aanspreekpunt

Cliënt zal zijn eigen persoonlijke bewindvoerder aangewezen krijgen, wat het contact tussen cliënt, werkgever en bewindvoerder ten goede zal komen.

03

Gemeenschappelijk doel

Tevreden cliënt, tevreden werknemer, tevreden werkgever en uiteraard ook een tevreden bewindvoerder. Wij kunnen u helpen dit samen met de cliënt te bereiken. Samen werken naar financiële rust!

Onze partners

Meer weten?

Email info@vaneveldbewindvoering.nl

Geachte lezer,

Zoals u allen al heeft meegekregen gaat Nederland vanaf dinsdag 15 december 2020 in een ‘harde’ lockdown. Dat betekent ook dat wij weer volledig thuis gaan werken tot einde datum welke door de overheid zal worden aangegeven. Verlengen zij, dan verlengen wij onze maatregelen ook. Wij zijn helaas genoodzaakt om diverse zaken per direct door te voeren om de druk bij onze medewerkers te verlagen.

  • Gelieve enkel per mail uw verzoeken/vragen indienen, en dat zal binnen 2 werkdagen worden behandeld.
  • Whatsapp gebruiken wij NIET meer! De reden hiervan is dat wij controle willen houden op de verzoeken/vragen, en wanneer een medewerker uitvalt door bijv. COVID kan een collega het niet opvangen.  En wij willen de continuïteit waarborgen.
  • Wij accepteren niemand meer op kantoor
  • Alle afspraken welke zijn ingepland gaan NIET door
  • Zittingen welke door de rechtbank zijn ingepland komen hoogstwaarschijnlijk te vervallen, maar daar bericht de rechtbank u apart over.
  • Telefonische bereikbaarheid enkel van maandag t/m donderdag tussen 10 en 12 uur op het bij u bekende 06 nummer. Het hoofdnummer is NIET bereikbaar daar wij NIET aanwezig zijn op kantoor. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar enkel mailen.

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is, maar ook wij moeten ons houden aan de lockdown, en ook de veiligheid waarborgen van zowel u als van onze medewerkers. Ook wensen wij de continuïteit te waarborgen en de druk te verlagen bij onze medewerkers. Wij vanuit Vaneveld Bewindvoering krijgen een hogere werkdruk dan normaal, omdat alles weer digitaal verricht moet worden.

Wij danken u voor uw begrip en dat wij allemaal ons steentje bijdragen.

TELEFOONNUMMERS MEDEWERKERS INCL. WERKTIJDEN KUNT U VINDEN ONDER CONTACT.

Vriendelijke groet,

Brigitte van Mierle