Passie voor het vak

Wij zijn van mening dat je ons vak alleen goed kan uitoefenen als je passie en betrokkenheid heb voor het vak. Dan haal je het uiterste eruit voor je cliënt en bouw je een vertrouwensband op. Alleen dan kan je samen werken aan een stabiele financiële toekomst voor de cliënt.

“financiële stabiliteit is altijd het doel, wat zorgt voor rust bij de cliënt ”

Brigitte van Mierle (directeur)

Sinds 2012

Brigitte van Mierle heeft in 2012, nadat zij al werkzaam was als bewindvoerder, gekozen om haar eigen kantoor op te richten. Ze wilde een bepaalde kwaliteit waarborgen voor de cliënten en dat kon alleen als zij haar eigen pad bewandelde. Nu zes jaar later, heeft ze met een aantal kernwaarden (laagdrempelig, betrouwbaar en open), ervoor gezorgd dat ze een gewaardeerd bewindvoerderskantoor heeft in de regio Midden Nederland. 

01

Professionals

Al onze medewerkers voldoen aan de kwaliteitseisen, gesteld door wet en regelgeving

02

Gewaarborgde kwaliteit

Elk jaar voldoen wij aan de jaarlijkse verplicting van de audit, waardoor wij benoembaar zijn.

03

Laagdrempelig

Bij ons kantoor kunt u tijdens kantooruren altijd naar binnen lopen met uw vragen.

Gewaarborgde kwaliteit

Toonaangevend in Midden Nederland

Kwaliteit, laagdrempelig en transparant…een aantal kernwaarden waar wij erg aan gehecht zijn. Heeft u een vraag? Dan kunt u bij ons kantoor altijd naar binnen lopen en dit persoonlijk bespreken met uw bewindvoerder. Andere kantoren zitten achter gesloten deuren en moet u bellen om een afspraak te krijgen. Door deze unieke en toonaangevende aanpak, willen we ons onderscheiden van andere kantoren. Maar niet alleen de laagdrempeligheid onderscheidt ons. Passie voor het vak en betrokkenheid bij de klant maakt ons uniek in Midden Nederland. Ervaar het zelf en plan een advies gesprek in

Branchevereniging

Sinds 2013 zijn wij lid van de BPBI, de meest toonaangevende branchevereniging, als het gaat om inkomensbeheer.

AFM

Wij zijn ingeschreven in de openbare registers van de AFM als 'aangesloten instelling' via de stichting FTI.

Rechtspraak

Elk jaar zijn wij verplicht om een externe audit te laten plaatsvinden, wat ervoor zorgt dat wij benoembaar zijn als bewindvoerder..
Tevredenheid cliënten
94%
Tevredenheid Opdrachtgevers
92%
Zorgdragen voor financiële stabiliteit
98%

Ons team

Brigitte van Mierle

Directeur

Martin Rellum

Teamcoördinator / Bewindvoerder

Sonja Pals

Curator / Mentor

Onder constructie

Jaimy van Helvert

Assistent Bewindvoerder

Rosa van Asselt

Assistent Bewindvoerder

Bianca John

Assistent Bewindvoerder

Amber Hooijer

Assistent Bewindvoerder

Onze bewindvoerders staan klaar voor u

Geachte heer/mevrouw,

Zoals u allen al heeft meegekregen gaat Nederland vanaf dinsdag 15 december 2020 in een ‘harde’ lockdown. Dat betekent ook dat wij weer volledig thuis gaan werken tot einde datum welke door de overheid zal worden aangegeven. Verlengen zij, dan verlengen wij onze maatregelen ook. 

Wij zijn helaas genoodzaakt om diverse zaken per direct door te voeren om de druk bij onze medewerkers te verlagen. 

COMMMUNICATIE VANAF HEDEN;

  • Gelieve enkel per mail uw verzoeken/vragen indienen, en dat zal binnen 2 werkdagen worden behandeld.
  • Whatsapp gebruiken wij NIET meer! De reden hiervan is dat wij controle willen houden op de verzoeken/vragen, en wanneer een medewerker uitvalt door bijv. COVID kan een collega het niet opvangen.  En wij willen de continuïteit waarborgen.
  • Wij accepteren niemand meer op kantoor
  • Alle afspraken welke zijn ingepland gaan NIET door
  • Zittingen welke door de rechtbank zijn ingepland komen hoogstwaarschijnlijk te vervallen, maar daarover bericht de rechtbank u apart over.
  • Telefonische bereikbaarheid enkel van maandag t/m donderdag tussen 10 en 12 uur op het bij u bekende 06 nummer. Het hoofdnummer is NIET bereikbaar daar wij NIET aanwezig zijn op kantoor. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar enkel mailen.

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is, maar ook wij moeten ons houden aan de lockdown, en ook de veiligheid waarborgen van zowel u als van onze medewerkers.

Ook wensen wij de continuïteit te waarborgen en de druk te verlagen bij onze medewerkers. Wij vanuit Vaneveld Bewindvoering krijgen een hogere werkdruk dan normaal, omdat alles weer digitaal verricht moet worden.

Wij danken u voor uw begrip en dat wij allemaal ons steentje bijdragen.

TELEFOONNUMMERS MEDEWERKERS INCL. WERKTIJDEN STAAT BIJ HET CONTACT STUKJE.

Vriendelijke groet,

Brigitte van Mierle