we helpen graag

Bij Vaneveld Bewindvoering hechten we grote waarden aan onze bereikbaarheid, mede daarom hebben wij ervoor gekozen dat u altijd kan binnen lopen bij ons met uw vragen.

De koffie staat klaar! Verder kunt u ons op verschillende de andere manieren bereiken. Lees op deze pagina hoe wij verder bereikbaar zijn.

Bezoek adres

Homerusplein 124
1363SZ Almere

Postadres

Postbus 22179
1302CD Almere

Neem contact op

Tel: 085 0474100
Mail: info@vaneveldbewindvoering.nl

Contact met onze medewerkers

Ons kantoor is op werkdagen van 10.00 uur tot 12.00 uur en tussen 13.00 uur en 14.00 uur bereikbaar op 085-0474100

Brigitte van Mierle

Tel: +31 6 51025835

Bereikbaar maandag t/m woensdag 13.30-15.30 uur

 

Sonja Pals

Tel +31 6 82315624

Danique van Garderen

+31 6 82846946

Bereikbaar dinsdag t/m vrijdag 10.00 – 12.00 uur 

Rosa van Asselt

+31 6 82811595

 

Amber Hooijer

+31 6 82728403

 

Vraag ons alles. Altijd.

Wilt u vrijblijvend een adviesgesprek of heeft u een vraag? Neem contact met ons op!

Goede bereikbaarheid is één van onze speerpunten

Wij proberen op alle mogelijke manieren bereikbaar te zijn. Een terugbelverzoek? U wordt dezelfde dag nog terug gebeld. U laat een bericht achter via onze website? Dan garanderen wij een reactie binnen 48 uur. Dit geldt tevens voor inkomende mails.

Geachte heer/mevrouw,

Zoals u allen al heeft meegekregen gaat Nederland vanaf dinsdag 15 december 2020 in een ‘harde’ lockdown. Dat betekent ook dat wij weer volledig thuis gaan werken tot einde datum welke door de overheid zal worden aangegeven. Verlengen zij, dan verlengen wij onze maatregelen ook. 

Wij zijn helaas genoodzaakt om diverse zaken per direct door te voeren om de druk bij onze medewerkers te verlagen. 

COMMMUNICATIE VANAF HEDEN;

  • Gelieve enkel per mail uw verzoeken/vragen indienen, en dat zal binnen 2 werkdagen worden behandeld.
  • Whatsapp gebruiken wij NIET meer! De reden hiervan is dat wij controle willen houden op de verzoeken/vragen, en wanneer een medewerker uitvalt door bijv. COVID kan een collega het niet opvangen.  En wij willen de continuïteit waarborgen.
  • Wij accepteren niemand meer op kantoor
  • Alle afspraken welke zijn ingepland gaan NIET door
  • Zittingen welke door de rechtbank zijn ingepland komen hoogstwaarschijnlijk te vervallen, maar daarover bericht de rechtbank u apart over.
  • Telefonische bereikbaarheid enkel van maandag t/m donderdag tussen 10 en 12 uur op het bij u bekende 06 nummer. Het hoofdnummer is NIET bereikbaar daar wij NIET aanwezig zijn op kantoor. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar enkel mailen.

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is, maar ook wij moeten ons houden aan de lockdown, en ook de veiligheid waarborgen van zowel u als van onze medewerkers.

Ook wensen wij de continuïteit te waarborgen en de druk te verlagen bij onze medewerkers. Wij vanuit Vaneveld Bewindvoering krijgen een hogere werkdruk dan normaal, omdat alles weer digitaal verricht moet worden.

Wij danken u voor uw begrip en dat wij allemaal ons steentje bijdragen.

TELEFOONNUMMERS MEDEWERKERS INCL. WERKTIJDEN STAAT BIJ HET CONTACT STUKJE.

Vriendelijke groet,

Brigitte van Mierle